Sökningen fann 1 träff
- ons jan 07, 2015 10:53 am
- Kategori: Specimencupens forum
- Tråd: Fångstvatten
- Svar: 4
- Visningar: 59114
Re: Fångstvatten
Hur är det med dammar, eller snarare komplex av dammar? Jag tänker primärt på Rögle dammar. Är varje damm ett eget vatten eller räknas alla fem som ett och samma vatten. Dessa är ju trots allt så pass avskilda (förutom rör igenom vallarna) att fiskarna inte kan ta sig mellan da ...