Sökningen fann 2 träffar

av pe-tvau
tis jan 07, 2014 9:36 pm
Kategori: Specimencupens forum
Tråd: Fångstvatten
Svar: 4
Visningar: 59114

Re: Fångstvatten

Låter betryggande.
Ser nu fram mot att anmäla min första fångst, vädret är ju inte det bästa så det kanske dröjer ett tag.
Putte
av pe-tvau
mån jan 06, 2014 5:11 pm
Kategori: Specimencupens forum
Tråd: Fångstvatten
Svar: 4
Visningar: 59114

Fångstvatten

Kul med en tävling där inte alla fiskar kommer från samma vatten, där ofta hälften av anmälningarna är samma fisk. :D Men samtidigt kommer det nog att bli en massa snack kring vissa vatten. Vänern har en kustlinje som långt överstiger längden för de flesta komuner kring Ö ...